Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

 

Conceptul separarii in 6 etape a sistemului centralizat

Pentru etapa 1 si 2 separarea are loc direct pe masina de slefuire cu ajutorul unui separator RKV. Motivele pentru care folosim sistemul centralizat RKV pe o masina de slefuire sunt urmatoarele:

-Sistemul de conducte va fi mult mai curat si pericolul de condensare din cauza liniilor lungi va fi redus si nu va fi colectat uleiul in canale; pentru sistemul de conducte costurile de intretinere vor fi reduse.

-Datorita separatorului X-CYCLONE cu sistem anti-incendiu, flacarile sunt oprite.

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Urmatoarele 4 etape de separare au loc datorita unitatii centralizate RKM.

Cu un asemenea separator in 6 etape se poate atinge performanta folosind chiar si ulei subtire pentru racire.

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Descriere

  •  Pompe de aer calibrate pentru prelevarea de probe de aer, fabricate de Ströhlein
  • Gama de particule: Contor de particule (0,5μm – 5μm), care monitorizeaza constant 4 marimi diferite, tip Hiac/Royco 245A
  • Factor de rarefiere: 55.40 pana la 1, fabricant: Hiac/Royco
  • Volume de aer : anemometru electronic de tip elice sau cu cablu, fabricant: TESTO
  • Temperatura: Termometru electronic, fabricant: TESTO

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Prin utilizarea unui separator de laborator (de exemplu, un UC Compact 1), se pot observa foarte usor beneficiile filtrelor REVEN.

In acest scop, de exemplu, o unitate UC Compact a fost conectata la o linie de proces la compania VW Germania si clientul a putut observa cat de rapid este separat aerul industrial si ce conditii de intretinere trebuie indeplinite.

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Concentratia de particule de ulei in fluxul de aer , inainte de prima etapa de filtrare ( 11 mg / m³ ) si dupa ultima etapa( 0,2 mg / m³ )

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Concluziile masuratorilor de particule la VW Germania

Cu un volum de aer evacuat de 19800m³ / h ( 11700ft³ / min) si o concentratie de ulei total de 11.0702mg pe m³ se ajunge in 4 saptamani de productie la valoarea totala de 105 kg ulei pe luna.

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Prin urmare, performanta de separare a acestui sistem este:105kg-2.82kg)/105kgx100%=97.31%

Prin utilizarea unui separator vechi clasic, poate fi atinsa o rata de separare de doar 50 %.

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori uleiAsta inseamna ca mai mult de 50 kg de ulei raman in curentul de aer si acesta se va condensa in linia conductei si va fi evacuat. Intr-un an, se pot inregistra pierderi de 600 kg de ulei, care ajunge sa polueze mediul.

Studiu de caz VW Germania sistem centralizat filtrare vapori ulei

Aer irespirabil in hala? Vapori de ulei? Angajati nemotivati? Contacteaza-ne! Iti oferim solutii profesioniste de filtrare a aerului industrial!