Cum sa iti motivezi angajatii

 

Nu e o noutate faptul ca tot mai multi angajati se plang de conditiile de la locul de munca si felul in care sunt tratati de angajatori sau de superiori. REVEN iti prezinta cateva trucuri si iti ofera sfaturi, pentru a-ti motiva angajatii, astfel incat sa maximizezi activitatea acestora si impreuna cu ea, sa iti dezvolti afacerea.

  1. Recunoaste-le meritele si potentialul!

Cu siguranta ca fiecare dintre noi ne dorim sa fim apreciati pentru capacitatile noastre si potentialul profesional.

  1. Lauda-i si cearta-i deopotriva!

Angajatii trebuie sa fie laudati si apreciati, de preferinta in public. Acest lucru ii va motiva, cu siguranta. Cand trebuie sa le faci observatie, fa-o in privat, pentru ca altfel, se vor simti umiliti.

  1. Investeste in dezvoltarea si perfectionarea lor!

Se vor simti valorificati si vor aprecia implicarea ta in dezvoltarea lor profesionala, trimitandu-i la diferite cursuri, workshop-uri sau training-uri. Astfel, vei avea angajati specializati si activitate optimizata!

  1. Trateaza-i ca pe egalii tai si nu ca pe subalterni!

Angajatii se vor simti inferiori, daca pui accentul pe ierarhii. Te poti impune si fara a le readuce mereu aminte ca tu esti manager general si ei sunt subalternii tai.

Cum sa iti motivezi angajatii in 2015

  1. Responsabilizeaza-i, dar cu incredere!

Angajatii carora li se dau responsabilitati dar au libertatea de exprimare si li se ia in calcul opinia, simt ca au putere de decizie si sentimentul ca ocupa o pozitie cheie in structura organizationala a companiei. Nu ii constrange si nu le ingradi creativitatea!

  1. Ofera-le timp!

Ocazional, invita-i in birou si poata o discutie mai putin formala. Asculta-le nemultumirile si incearca sa ii consiliezi. Vei crea astfel o apropiere si angajatii tai vor simti ca iti pasa!

  1. Constientizeaza ca fara ei, afacerea ta nu ar exista!

Desi se spune ca nimeni nu este de neinlocuit, angajatii buni trebuie pastrati aproape. Trebuie sa fii constient de faptul ca succesul afacerii tale si insuccesul deopotriva, se datoreaza echipei tale!

  1. Fa-i sa se simta un intreg!

Este de preferat sa cultivi ideea de echipa la nivelul companiei tale. Fiecare angajat trebuie sa stie ca face parte dintr-o echipa si ca fara el, echipa functioneaza la un alt nivel, care nu este benefic pentru nici unul dintre voi.

  1. Remuneratie pe masura

Pana la urma, fiecare angajat munceste pentru bani, oricat de mult ne-am feri sa spunem ca munceste intotdeauna ghidat doar de placere. Asadar, aspectul financiar este un factor motivant.

  1. Mediu de lucru placut si atitudine pozitiva

Nimanui nu-i place un sef care tuna si fulgera, negativist in toate! Este foarte important ca locul de munca sa fie un mediu propice pentru a efectua activitatea profesionala. Stresul, usile trantite si replicila taioase nu ajuta cu nimic. Iar un ”multumesc”, nu a omorat pe nimeni! Cat despre zambet, ajuta intotdeauna!

Si pentru ca mediul de lucru este un factor important, REVEN te invata cum sa ai grija de sanatatea angajatilor tai!